KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 15. července 2014

Ta rychlost mě vždycky tak trochu zaskočí (mile!)

I naše další fanynka Veronika Lustová se nechala inspirovat novým dvojčíslem. Z obnošených džín a zbytků látek si ušila letní tašku. Abych pravdu řekla, ty 4 strany o džínovém tvoření nadchly i mě, zareagovala naše redaktorka facebookové stránk HOLKY V AKCI, Iveta.
Dost dobré, a tak rychlou reakci jsem ani nečekal. V redakční poště už máme taky první háčkované panenky z titulu (už byla i na maší facebookové stránce), jsme rádi, že čtenářky tvoří s Praktickou ženou a často si naši inspiraci originálně přizpůsobí. Ale ta rychlost, ta je obdivuhodná! Ve čtvrtek letní dvojčíslo vyšlo. A za pár dní se dokázat dost věcí, jak mě čtenářky Praktické ženy přesvědčily... Je to takové milé ocenění, že Praktická žena je praktická...

Tak a je to tady. První panenka podle Praktické ženy. Naše fanynka Laďka Kulíšková Šmejkalová se nám na facebookové stránkye HOLKY V AKCI pochlubila a my si toho moc ceníme. Panenka je krásná a já věříme, že už má spoustu dalších sestřiček. Pochlubte se i vy svojí panenkou. Na www.facebook.com/holkyvakciwww.facebook.com/holkyvakci

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)