KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 12. září 2013

Panenka je venku a prší

Je to všechno nějak zamotané, hlavně ale už jsem zpátky. Kdo by si myslel, že mám tak dlouhou dovolenou, mýlil by se. Jenom mi kompletně odešel počítač. Takže proto to ticho.
Panenka je venku a zatímco jsem napsal, že nějak funguje podle vlastního nepochopitelného režimu, přestává pršet a ukazuje se sluníčko. Že by to teda fungovalo? Každopádně je to radostnější...
To je docela nepříjemná věc, když ztratíte kontakt se světem, kontakty v adresáři, rozdělanou práci a všelijaké vychytávky, které zatím z mlčícího počítače nikdo nedostal. Tak jste třeba přišli o autentické sdělení, že jsem k narozeninám dostal předpovídací domeček, ten panenkou (bude hezky) a panáčkem (nebude hezky). A trochu si se mnou oba hrají. Jednou vyleze panáček a je vedro, dneska zase vykukuje panenka a prší. Možná se jenom vyběhla přesvědčit, jestli bude hezky, netuším. Tak si spolu hrajeme loterii a když už je to podezřelé, jakože se oba zasekli, zatáhnu za komínek a jeden z nich vyleze, nebo se oba jenom nachystají na startovní čáru. A je legrace. O počasí mi toho řeknou stejně tolik jako předpověď z médií.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)