KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


sobota 22. června 2013

Já tomu nerozumím

Tak to bylo ve zprávách. Policejní auto zabilo yorkshira, to je tak poloviční stvoření než vestík. Albert má deset kilo! A policie účtuje těm lidem 11 tisíc za poškození policejního auta.
Kdo tady je blázen?
Já to nemám v plánu!
Neslyšel jsem, že by se policie nějak vyrovnala s majiteli pejska, to asi nemá v popisu práce. To policejní auto nejpíše nespěchalo k ničemu akutnímu, jenom přejelo psa. Asi běžná praktika. Policejní auto, nejspíše podle příběhu, který mi televize prezentovala, lze usuzovat, tohle může. I kdyby měli policisté právo přejet jakéhokoli psa na silnici, nechápu, že pětikilový tvor udělá škodu na autě za 11 tisíc. To prostě není možné. A nemělo by být možné, aby někdo takovou škodu vymáhal na pozůstalých. Trochu se bojím, že až mě zabije policejní auto, budou pozůstalí ještě platit za to, že jsem se kvůli střetu s autem Pomáhat a chránit poškodil kapotu auta. Myslím, že bych způsobil větší škodu na tom autě než ten chudák yorkshir. Už se nedivím těm vtipům na policajty.
Fakt jsme všichni v téhle zemi ještě normální?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)