KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 20. března 2014

Oslava decentní, Holky jsou v akci už třetí rok

Ani Praktická žena nemůže být bez facebookové stránky. Před třemi odstaroval projekt kreativního klubu online pod jménem HOLKY V AKCI.
Ale předtím jsem jednu sobotu stanul před dobrou padesátkou žen a dívek, které se ucházely o post redaktorek klubu. Sítem otázek a pohovorů, které jsem nevedl já, ale Kateřina s Markétou z agentury Outbreak, nakonec prošlo sedm statečných. Na mně bylo všechny přivítat, dělat společnost a pak na závěr se rozloučit. A před třemi roky jsme začali. Stabilní tým redaktorek a taky nových kamarádek se pustil do práce. Ve volném čase se staly průvodkyněmi tvořením a mostem mezi čtenářkami Praktické ženy a redakcí. Dneska už je tým trochu proměněný, znáte to, odstěhujete se někam, kde internet nic moc funguje, najdete si práci, která vás víc pohlcuje... Všem, které se na tvoření stránky podílejí a podílely, patří můj obrovský dík. Dneska už si stránku oblíbilo 17 497 fanynek a jedeme dál. Je to stránka, kde se jenom nepovídá, ale hlavně tvoří. A stránka, která dělá radost těm, které ji navštěvují i tvoří.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)