KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 25. března 2014

Zmalovanej šéfredaktor

Ráno jsem vyrazil barvit vajíčka a vrátil jsem se jako prase! No, je to trochu přehnané, ale ruce vám radši neukážu. Výsledek pak uvidíte v časopise Chuť a styl, který vyjde začátkem dubna. Jsem taky zvědavý jak to všechno dopadne Z místa činu ale fotku mám. Dík Alence Hrbkové.
Přiznám se, že jsem ji oslovením "Nehnusí se ti dotek s kompaktem?" na chvíli dostal. Profíci mají k focení jiná děla, než je můj kompakt. Alenka je profík a bezprostřední ženská, které nedělá problém vzít do ruky kompaktní foťák. Chtěl jsem momentku, a ona hned začala myslet jako profík. A snažila se nějak uspořádat scénu. Aby to na fotce dobře vypadalo. Ale o to mi nešlo a dík Alence za to, že cvakla fotku se vším tím pracovním nepořádkem kolem. Tohle je možná fotka do časopisu, ale jiná než když fotí dort. Já nejsem dort! Tak vznikla tahle momentka:
    
Tady na té fotce jde jenom o to, že maluju vejce. Tak jsem to chtěl a tak to mám.
Tohle už jsem zvládnul sám. Palec je důkazem, že jsem s barvami kamarád :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)