KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pátek 6. června 2014

To byl týden

Vždycky, když pošleme nové číslo do tiskárny, přichází na chvíli takový divný stav prázdnoty. Místo napětí a ostražitosti. Pak se zase nastartujeme a jedeme dál.
V pondělí mě asistentka Simona doslova vykopala k očaři, protože mě přepadlo ječné zrno a vypadal jsem už jako krtek. Sami o budete znát. Moc dobře se mi nekoukalo normálně, natož do počítače, kdy jsem doťukával posladní úpravy fejetonu. Doktorka zasáhla jehlou, už to prý bylo na hraně a mastičkou, do ruky mi vrazila pár letáků, abych si vybral kapky do očí. Mast na recept jsem dostal hned, kapky mi lékárnice dala úplně jiné. Od té doby se mažu a kapu. Simona je spokojená, že už nevypadám jako krtek.
Takže nová Praktická žena odešla do tiskárny a já už se zase vracím do normálu.
Na tomhle obrázku to nevypadá tak děsivě, posterizace smazala co mohla... Taky vás tady nechci děsit, takže proto tahle malá úprava fotky. Ale jak koukám, moc vesele zase ještě nevypadám :–)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)