KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


neděle 15. června 2014

Z rodinného archivu

Tak jsme se štengrovali v redakci Chutě a stylu, jak ještě ozvláštnit recepty, které nám vařily naše babičky a která představíme v letní dvojčísle. Až to vykrystalizovalo v nápad, že vzpomínky doplníme fotkami.
Já se bránil, že žádné takové nejspíš nemám. Ale slíbil, že pohledám fotku s koníkem, pruhovaným trikem a laclem, kterou si vybavuji, že existuje. To vzbudilo zájem. Taková fotka neexistuje. Je fotka s dřevěným psíkem a fotka, kdy se mračím v pruhovaném triku a mám kalhotky s laclem. V paměti jsem si to pomotal. Ale po hodinovém pátrání po rodinné albu na mě vykoukla fotka, kterou vůbec nepamatuju. Ale babičku jsem hned poznal. Dělala skvělé vdolky na plotně, meruňkové knedlíky a míchané křížaly z jablek a hrušek. Babička Antonie měla před pár dny svátek... Mívala cop stočený do drdolu a soudím, že mě má právě na klíně. Moc se nepoznávám, ale soudím, že babičky na klíně mívají toho nejmenšího caparta... Tak tohle asi budu já. Milé vzpomínky.
Kdo je kdo, babička je jasná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)