KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 22. července 2014

Překvapení z Otrokovic

Vlastně jsem to málem neobjevil, ale když mi přestala odcházet z mailu pošta musel jsem vyčistit zprávy, které nepotřebuji, zprávy, které jsou k ničemu a všelijaké spamy. A narazil jsem na mail od Veroniky Netušilové z Otrokovic.


Dobrý den,
jelikož se mi dvakrát nepovedlo fotky nahrát pomocí formuláře a vyskakovala na webu chyba zasílám je na email.
Jsem vedoucí kreativní dílny při Azylovém domě Samaritán v Otrokovicích pro muže bez domova. Do dílny klienti dochází v rámci pracovní aktivizace. V dílně zpracovávají ovčí rouno - čistí, škubou, česají a nakonec i barví.
Ti více zruční z ovčího rouna i tvoří výrobky.
Proto vám  zasílám ukázku naší společné práce do konkurzu na nové autory, aby svět věděl, že i muži bez domova jsou schopni tvoři krásno.
Praktickou ženu kupuji každý měsíc a rádi se v ní inspirujeme!
S přáním hezkého dne
Bc. Veronika Netušilová
Vedouci pracovně-resocializačního programu 


Takže mi to nedá, do konkurzu jsem je přidal jinou cestou, obrázky přišly v čase před uzávěrkou. Můžete si je prohlédnout v galerii konkurzu a nebo tady. Paráda, co říkáte?!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)