KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 1. července 2014

Vždycky menší pauza

Když vypravujeme časopis do tiskárny, je to několik perných dní a nakonec ještě pernějších hodin, protože ve finále zbývají popsat stránky šéfredaktorem. Jo, věci si průběhem měsíce promýšlím, ale pořád je něco k řešení, takže se psaní dostávám až na poslední chvíli.
Tentokrát, a právě dneska vypravujeme  hned časopisy dva, oba jsou dvojčísla. Praktická žena a Chuť a styl.
V tom čase je pak menší pauza tady. Nedá se stíhat všechno.
Grafička Zuzana se mě pak s jistým neklidem ptá, jestli už mám to a ono. A já jí odpovídám, že jo, v hlavě. A ona mě upozorňuje, že v hlavě je to mít sice dobré, ale lepší a jediné možné je mít texty už na stránkách. Je to taková hra, Zuzana ví, že texty vykulím, jenom potřebuji nějaký čas...
A pak se stane, že si doma rozepíšu fejeton přímo do indesignové stránky a v práci nejde otevřít, protože mm vyšší verzi  programu, který, ač se tváří, že umí komunikovat s nižšími, nekomunikuje. Tak dobrá, otevřu si to večer doma a dopíšu, pak uložím jinak. Včera večer jsem zjistil, že flashku, kterou si práci přenáším z práce domů a z domova do práce jsem nechal v práci. Bum! Nechat to na poslední možné dopoledne není nejlepší řešení, takže znova. Třeba ta původní verze nestála za to, tak si technické problémy vynutily novou. Třeba.
Flashka v práci, posílám si text mailem. A trnu. Dojde, nedojde?
Technika je skvělá věc, když funguje. A pekelná, když něco selže. Když pak selže ještě lidský faktor, pak to je ještě pekelnější.
Držím si palce, že tentokrát je vše OK, vyrážím s Albertem na klasickou ranní procházku a pak celý zvědavý do redakce.
Až obě dvojčísla dneska odejdou do tiskárny, všem se uleví. A začneme chystat číslo další...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)