KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 10. července 2014

Problém, který nejspíš není

Čas od času mi na facebooku jedna z čtenářek vyčiní. Takhle třeba: Jsem zklamana, ze posledni "denimovy" clanek je prevzaty z francouzske Marie Claire Idees.. a bohuzel neni to poprve!
Marně se snažím vysvětlit, že je to pro naše čtenářky oživující pohled na tvoření a to zklamání čtenářky, která je evidentně jazykově vybavenější než i šéfredaktor, mě moc mrzí. I přes tuto výtku však čtenářka zůstává čtenářkou Praktické ženy. Tak dík! Jenom ji občas naštveme. Tak se omlouvám! V každém čísle Praktické ženy je několik stránek, které kupujeme prostřednictvím agentury z velice dobře vyvedeného časopisu Marie Claire Idées, minimálně od roku 2010. Proč to děláme? Především proto, že nápady jiných nekopírujeme, a pokud je chceme čtenářkám přiblížit, zbývá nám to jediné – fotky si prostě koupit. Není to záležitost levná, ale, jak už jsem řekl, je to další zdroj inspirace, jiný pohled, který do našeho tvoření skvěle zapadá. Francouzky umí být šik. A mají skvělé nápady i v dekoru, módě... A čtenářky jistě takový pohled za naše hranice těší.
Francouzská inspirace. Vadí? Nevadí?

2 komentáře:

  1. Můj komentář asi už není aktuální,ale chci říct,že mně podobná praxe také vadí.Předplatné Marie Caire Idees je pro mě dost drahé,tak si každý rok kupuji v Tescu alespoň některá čísla.Pravidelně vánoční a někdy jedno velikonoční a jedno letní číslo.A není to úplně levná záležitost.Potom mě docela štve,že Pražena postupně z toho vybrabčí všechny perfektní nápady :-(((( .Ale jinak máte pravdu,Francouzky umějí být šik,zrovna si prohlížím starší vánoční čísla :-),zdravím,Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Mirko, asi už od mé tvrdohlavosti máte pokoj, je to skoro rok, co nefiguruji v Praktické ženě ani nástupickém časopise a ten blog šéfredaktora zmizel kdesi ve virtuálním světě (na stránkách časopisu už zmizel). Pořád si stojí za tím, že nebyla ostuda od Marie Claire Idées KUPOVAT jejich stránky s jejich nápady a předkládat je našim čtenářkám. Vaše výtky jsem vnímal jako nespravedlivé, teď už máte ode mě pokoj, tuším, že v nástupnickém časopise vás nic takového nemůže potkat, nevím, nesleduji ho. Tak už mi to prosím odpusťte, přeji příjemné listování ve francouzských vánočních nápadech a příjemné vánoční svátky. A také přeji pohodu. Mějte se fajn, Láďa

      Vymazat

Díky za reakci :-)