KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pondělí 24. února 2014

Co potřebujete a nepotřebujete v kuchyni

Anthony Bourdaun napsal knížku Důvěrnosti z kuchyně s podtitulem Pikantní dobrodružství šéfkuchaře. Tam jsem našel tohle ponaučení, co jako potřebuju a co nepotřebuju v kuchyni.
Především potřujete ořádný kuchyňský nůž, píše Anthony. A všechny ty ostatní by mi vyházel z kuchyně jako nepotřebné harampádí, třeba i nůř s vroubkovabým ostřím, kterým krájím chleba. Stačí mi prý JEDEN kvalitní kuchyňský nůž. Akorát tak do ruky...
A stačí pár odstavců, aby ze své výhrůžky uklízením zásuvek v kuchyních vycouvával. Bere na milost nůž na zeleninu, i ten vroubkovaný, vykosťovací nůž... Takže naše nože v našich kuchyních jsou v bezpečí. Anthony jenom žertuje. Tak knížka je žertovná i poučná, baví mě.

Moje nože mohou zůstat v klidu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)