KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 20. února 2014

Kousnul jsem si do Story aneb Jak se čte Praktická žena

Začátkem týdne mi přistál v poště mail, který musí každého šéfredaktora potěšit. Praktickou ženu čte stále víc lidí.
Graf spolu s podobným sdělením o růstu čtenosti Story (jo, tam jsem působil tři roky, milá společnost). Když přede mne postavila ředitelka Agnieszka krabici s muffinami, byla to krabice se Story, na každém muffinu jedno písmeno názvu. Tak jsem sáhnul po písmenu, které děsí všechny školáky i novináře: Y.
Kousnul jsem si prostě do Story, taky trochu z nostalgie, snad mi to šéfredaktor promine :-)

Moje kořist.
A takhle si vedeme:
Pokud je fotka malá, tak ti vyvedení v růžové barvě jsme my, Praktická žena.
Tak nám, milé čtenářky, držte palce, ať se daří i dál.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)