KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 20. února 2014

Nový rok s trylky

Tahle začal pro nás nový rok. Vesele, svěže a plnou parádou.
Některým čtenářkám už to čekání připadalo dlouhé, některé  pociťovaly absťák. No, po dvojčísle je vždycky měsíc pauza a někomu to může připadat dlouhé, to čekání. My v tom čase obvykle uklízíme nejen v hlavách, ale i fakticky. Taky jsem se pustil do uspořádání pracovního stolu, ale moc se mi to nepodařilo. Agenda dvou časopisů se občas na tom stole mísí v jeden, ale zatím se nám naštěstí nepodařilo stránky promíchat v časopisech :-)


Už jsme zase tady, Po měsíční přestávce  zimním dvojčísle. Březnová Praktická žena vždycky vychází v únoru...
A ještě jedno želízko v ohni. Únorová Chuť a styl vychází klasicky v únoru...
Oba časopisy si také můžete prohlížet a číst v elektronických trafikách na publero.com a floowie.com, ale ten třetí jenom v těchto elektronických trafikách. Opička Uma! Je to náš mazlíček a od samého počátku je to dítko skvělých parťaček Pavlíny a Kateřiny, které to všechno zvládají bravurně. Vždycky mi vlezou do kanceláře, sednou si ke kulatému stolu a něco si zaníceně povídají, někdy mám pocit, že šeptají ne proto, aby nerušily šéfredaktora u počítače, ale aby mi připravily překvapení. Pak předloží kus hotového časopisu a já koukám kolik toho vymyslely a udělaly a že Pavlína dokáže najít skvělé spolupracovnice, aby tenhle časopis pro předškoláky vypadal tak dobře jak vypadá. A přitom část čsopisu vzniká i o večerech a víkendech... Holky moje šikovný, tahle práce je prostě baví a na Opičce Umě je to vidět. Čtenářky už si k ní našly cestu.
A elektronický časopis pro předškoláky Opička Uma už je také ON.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)