KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pondělí 8. dubna 2013

Dost vydařené ráno šéfredaktora

Vypadalo to na krásný den, teda na krásný začátek krásného dne, a protože se vyčasilo, naložil jsem pračku i s rizikem, že se všechno pokazí a prádlo třeba i zmokne.
Pračka si divně povrkávala a tak jsem dostřihával video ze včerejška :-) To bude v redakci překvápko až to spustím :-)
Pračka si nějak začala pokašlávat, tak se mrknu, copak... No, nastavil jsem blbě program, ale... ALE! Červené světýlko říká, že mám vyčistit filtr. FILTR! A hned je ranní dobrodružství. Vypouštím pračku, dám se do pucování filtru. Já nevím jak vám, ale vždycky je ještě v pračce dost vody, aby se ukázala jakmile otevřete filtrovou šachtičku. A je povyražení i pro Alberta, chce ochutnat!
Hotovo. Nakládám pračku, nastavuji správný program, zdá se, že bude pravovat.
Vyrážíme s Albertem, pračku raději zastavuji, nikdy nevíte, co může natropit, i když má takové ty pojistky a tak...
Je krásné ráno, údajně mínus dva stupně, ale nezdá se. Jenom jinovatka v parku dává znát, že přituhlo. Ale hlavně svítí. Sluníčko se vrací!
Tak pěkný den (snad to nějak nepokazím až dám prádlo na šňůru).

Díl dvacátý: 8. duben 2013. Svítí. Možná jsem si nevybral to nejlepší místo na systematické sledování...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)