KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 2. dubna 2013

Večeře Carbonara podle Markse a Spencera

Dneska jsme vyrazili se Zuzanou na obhlídku novinek do ochodního centra. Chceme být v obraze, k čemu se dostanou čtenářky a tak. Lovili jsme v sekci kuchařek, pak jsem si vymínil, že zajdeme do pánského oddělení oděvů, ale tam jsem byl rychle hotový.
Zuzana mi nabídla změnu image – vyměnit moji oblíbenou černou za něco výraznějšího, třeba azurové kalhoty, to by byla bomba. Myslím, že u své oblíbené zůstanu, je docela výrazná :-) Už pro okolí, které by takovou změnu sotva prodejchalo :-)
A taky jsme se zastavili u Marks and Spencera, protože okukujeme zajímavé věci hlavně kulinářské, už jsme stáli u regálů.
Zuzka potřebovala třeba zlatý sirup. Zase bude něco zkoušet. A zase překvapí :-)
U kasy jsem si vzal letáček s receptem. Aspoň nějaká inpirace na večeři.
"Na správné carbonara potřebuješ dost žloutků," varovala Zuzana.
Nic takového! Carbonara a la Marks and Spencer jsou prostě jinačí. A hlavně jsem nikdy nezkoušel vařit špagety a pak do nich přidat hrášek – ještě do vody s vařícími se špagetami.
Tak se stalo.
Třeba si to zkusíte taky.

Dost dobré!

Recept z letáku:
Špagety Carbonara s hráškem a uzenou slaninou

na 4 porce, doba přípravy 15 minut

15 g másla
8 stroužků uzené slaniny bez kůrky, natrhaných na kousky (já použil deset deka pěkně prorostlé anglické slaniny, kousky jsem nakrájel)
1 rozdrcený velký stroužek česneku (dal jsem dva)
400 g špaget
175 g zmraženého hrášku
4 středně velká vejce
150 ml nízkotučné smetany
50 g vyzrálého čedaru, nastouhaného najemno
(doporučuje se jako příloha česnekový chléb)


1. Na pánvi rozpusťte máslo a 5 až 6 minut restujete slaninu do křupava. Přimíchejete česnek a smažte 1 až 2 minuty.

2. Zároveň povařte v lehce osolené vodě špagety, 4 až 5 minut (nebo podle pokynů na obalu); 3 minuty před koncem vaření přidejte hrášek.

3. Rozšlehejte směs vajec, smetany a poloviny sýra. Okořeňte podle chuti. (No, tady jsem váhal, pak jsem přidal mletý pepř a špetku houbového koření).

4. Sceďte těstoviny, vraťte do hrnce. Vmíchejte do těstovin směs ze slaniny a vajec a krátce prohřejte. Posypte sýrem. (Tak tady jsem se vzbouřil, zcezené špagety s hráškem jsem přidal na pánev se slaninou a prohřál, taky to jde.)

Na přílohu jsem ani nepomyslel, stačí ty špagety.
Ale je to dobré, i když nevím, jestli je to Carbonara. Ale to přece zase tolik nevadí :-))
Byla to fakt dobrá večeře.
Tak třeba, dobrou chuť.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)