KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pátek 19. dubna 2013

Řádíme v kuchyni

Tak jsme sešli v kuchyni a zkoušeli vařit z ovoce, které obvykle v nákupním košíku nemáme. Je to ostych nebo obava? Tak jsme se to rozhodli vyzkoušet.
Posila výzkumného týmu Jana z časopisu Chuť a styl se pustila do vaření s takovou vervou, že jsem jenom zíral. Abych byl užitečný, vyrazil jsem pro červenou cibuli, která nám chyběla. A to jsme si den předem všechno pořádně prošli, aby nic nechybělo a všechno klaplo. A když jsem se vrátil, bylo už jedno ze ze tří jídel hotových, nebyl jsem pryč snad víc než dvanáct minut...
Určitě si pochutnáte na všem tak jako my. A recepty najdete v červnovém čísle časopisu Chuť a styl.

Jana se Zuzanou se otáčely v kuchyni a za dvě hodiny bylo hotovo. Na seznamu jsme měli čtyři položky. Dost dobrý výkon.
Jana se od povedeného jídla nemůže odtrhnout. Fakt jsme byli všichni chutí překvapeni. Tereza netančí, ale chystí se na focení :-) Snad mě obě za tuhle fotku nebudou lynčovat...

1 komentář:

  1. Na recepty z ovoce jsem moc zvědavá. A navíc už delší dobu vyhlížím nejaký časopis o vaření; myslím,že mám vybráno. ;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za reakci :-)