KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 10. ledna 2013

Už vím, proč tak vypadáš

Jo, tohle mi zaznělo v uších, když jsem zvednul telefon. "Už vím, proč tak vypadáš na těch fotkách s jídlem," ozvala se Zuzana. "Teď jsem se vyfotila a vypadám příííšerně!"
Jo, při ověřování receptů dojde i na fotku, důkaz, že nekecáme.
A taky dojde na situaci, kdy si muíste podržet foťák a ukázat jídlo, tvářit tak nějak ne jako blbec a zmáčknou spoušť.
Obvykle takových fotek vlastní rukou radši dělám pět nebo šest a z těch všech nepovedených vyberu jednu méně nepovedenější. Taky to nejsou žádné fotky na billboardy, ale maličká vizitka. Někdy je dokonce složitější se vyfotit než celé jídlo uvařit :-)
Tak až se budete v čísle 3 dívat na Zuzanu a její výtvor (mimochodem dobrý), fotil jsem to já. Zuzaně už docházely nějak síly, a blesk ze zrcadlovky na délku ruky nějak fakt nejde.  Zastavil jsem se u ní a vyfotil ji. jenom jsem si ještě nepřeložil to sdělení: vypadám příšerně – vypadáš příšerně. Ale nějak to přejdu, co?! Někdy vám lidi řeknou takový podobně divný věci. Ale zvláštní je, že si nikdo ze čtenářek nestěžoval. tak to zase nebe tak zlé :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)