KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pátek 18. ledna 2013

Malá rekapitulace týdne

Je to taková svodka, možná to někoho zajímá...
Napsal jsem několik nočních mailů, protože některé věci si nechávám na vyřízení až v klidu domova (a to už v naší společnosti nikdo neprožívá tak jako když jsem s tím začínal). Absolvoval jsem poradu o dalších plánech redakce (strategické porady jak si vedeme, co by se mělo zlepšit, co podnikneme), které ještě nevyzradím, ale bude to potěšení pro čtenářky nejen u nás, ale i v zahraničí. Konečně! Absolvoval jsem několik bleskových redakčních porad jak bude vypadat velikonoční Praktická žena a padlo rozhodnutí o nejžhavějším kandidátovi na titul (co to bude fakt neprozradím, ale můžete se těšit). Fakt promiňte, tohle si každý šéfredaktor nechává pod pokličkou až do poslední chvíle. Přečetl jsem víc jak půlku celého příštího vydání, všechno, co stačily redaktorky napsat. Už víte, že jsem byl aktivním účastníkem "chemického" pokusu – flambování palačinek. To byl zážitek! Přidal jsem desítky fotek na web, které čtenářky poslaly do konkurzu – jednak to nemá kdo jiný čas dělat, jednak vím, co čtenářky posílají a kdyby náhodou byly mimo téma, tak se tam fotka nestane. Je to taková první kontrola. A taky jsem skoronapsal další fejeton, probíral s Holkama v akci (naše facebooková stránka) novou redaktorku a taky stačil uvítat. To bylo pikantní, protože Holky byly včera v pohotovosti na síti ještě před půlnocí, až jsem to vzdal výkřikem: "Holky, pojďme spát!" Není to všechno, ale nějak to stačí. Ale když už jsem u sítě, tak v týdnu kdy jsem už trochu nestíhal tenhle blog, tak se jsem měl docela zajímavé návštěvy. Malý důkaz:

Někdy je to víc, jindy míň, tenhle týden to bylo takhle, ale nikdy jsem si nedovedl představit, že o dění v redakci mají ve Státech taky zájem. Jo, máme prostě kamarádky všude :-) Tak dík za pozornost, s aktivitou se polepším :-))
Poznámka, kterou musím učinit: To všechno stíhám jenom proto, že mám za zády skvělý tým: Zuzku, Janu, Pavlínu a Pepu. S tímhle týmem dáváme dohromady taky březnovou Praktickou ženu a ještě speciál Šikovná máma – PLETENÍ.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)