KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 3. ledna 2013

Že dlouho nepíšu o redakci

To se jenom zdá, i když je to taky tak trochu pravda. Útlum způsobilo několik faktorů.
Už jistě každého napadlo, že tím rozhodujícím byly Vánoce. Takže moji kolegové dostali šanci si vzít těch pár dnů dovolenou, kterou nějak nestíhali v roce. A protože šéf má být taky spravedlivý, nařídil jsem si taky pár dnů volna :-) No, trávil jsem ho jinak než byly představy, denní návštěvy s pacientem Albertem na veterinu jsem rozhodně neměl v plánu. Zachraňující doktor mu začal říkat Pecko a ten neposedný vestík se kolem něj točil jako kolem starého kamaráda. Jo, Albert ví, co je vděčnost (někdy).
Návrat do redakce byl spíše orientační, abych si zjistil co máme na triku, oprášil mozkové závity, a hned jsem spadl do porady díky které jsem o dnešní poradu přišel. Povídali jsme si o číslech (to já moc miluju jako všelijaké tabulky), dal jsem pít ibiškovi, který byl po dietě trochu unavený a vyrazil zařizovat misi Praktické ženy do Německa. Budem se rozhlížet po trendech, nápadech, materiálech. I redaktorky potřebují inspiraci, aby pak mohly čtenářkám nabízet svěží, nové, neotřené. Tým Praktické ženy ještě doma mudroval nad březnovým číslem, které vyjde v únoru. Dneska už to zase rozjedem naplno. Tak teď šoupnu Albertovi prášek a vyrážím...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)