KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pátek 1. února 2013

Vypadá to, že jsem se ztratil

No bylo to docela záhul, ty poslední dny. Už minulý týden bylo jasné, že se účastním nějakého maratonu a možná dvojnásobného.
Byl to taky velký mejdan.
Napřed dotáhnout do zdárného konce speciál pro pletařky ŠIKOVNÁ MÁMA souběžně příprava dalšího speciálu a souběžně taky ještě vymazlit nové číslo Praktické ženy, které v pondělí pošleme do tiskárny.
A k tomu volby, a ta divně nervózní atmosféra.
A k tomu dopsat fejeton.
A k tomu vyřídit maily, z nichž jeden byl docela smutný – upozornila nás čtenářka na to, že se na webech objevují návody z Praktické ženy a že si myslí, že to tak nemá být. Naše právnička mi potvrdila, že stále platí, co máme v tiráži: Bez vědomí a souhlasu redakce nesmí podle zákona nikdo z časopisu opisovat, aby to pak posílal dál. To, co je a bylo od počátku jasné, mi taky ukouslo dost času. Ale máme jistotu, že se můžeme bránit. Říká se tomu COPYRIGHT.
A k tomu ještě, abych toho neměl málo, natáčení nového videa, kde Zuzana zkoušela palačinky, což byla oddechovka, a už jsem to tady popsal, a k tomu zpracování videa, co mě moc baví, ale žere to spoustu času takovou rychlostí jakou dokážou sarančata zdecimovat úrodu v půlce Afriky.
Když jsem to dostříhal, tak jsem poslal výsledek do košíku na You Tube, odkud si ho čtenářky mohou vyzobnout. A vyskytly se nějaké problémy, takže jsem v půl čtvrté ráno ještě video upravoval a pak poslal znova, kde už je funkční. Ufffffff. Doufám, že si ho čtenářky pustí stejně jako třeba Pletení ruka. No, to bych nám fandil, pletení rukama je bezesporu bomba, ale tohle video o flambovaných palačinkách je taky zajímavé. A pokud budete trochu tápat, tak si počkejte na novou Praktickou ženu, kde je recept taky a ještě víc o tomhle malém dezertu, který je prostě báječný.
Tak to vypadalo, že jsem se ztratil, ale kdepak! Jenom jsem dobíhal ten maraton a pásku už vidím. Jo, už budu brzo v cíli, jenom ošetřit poslední stránku. Tak svištím, podklady už jsem si připravil.
Ale já se vrátím.
Asi dost brzo.
Jo, to video najdete tady:
Tady najdete celé video :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)