KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 7. února 2013

Albertova inventura

Dneska byl Albert u holiče a pak jsme se vypravili do redakce. Udělal tam parádní inventuru a ze všeho nejvíc ho uchvátily myšky pro kočku. Není to překvapující, všechny hračky považuje za UNI, hlavně, že se to dá vzít mezi zuby a házet a tak...
A pak se vrátil ke své oblíbené zábavě s míčky. Tentokrát jsem ho ale chytil při činu. Napřed si mocně zaštěkal: "JO, JSEM TADY!" – svolával své fanynky a že jich má na patře dost. Pak dělal opuštěného, protože jsem přišel do práce pracovat a on to nechápe. Doma si mi klidně lehne k nohám a nechá mě sedět u počítače docela dlouho. Tohle ale bylo jiné: prostě chtěl být středem pozornosti, když už se zase dostal mezi lidi. A protože jsem musel vyřizovat věci v různých patrech, šel se mnou. A všude slyšel, co slyšet chce v momentě, kdy mu to fakt sluší: NO TY JSI KRÁSNEJ!!!
Tuhle fintivou fintu měl i Albert I. Možná to mají vestíci v genech. Jako norníci mají mizet kdesi pod zemí, ale norování už není co bývalo, není žádoucí a my ji s Albertem rozhodně nepraktikujeme. Takže, když se nemůže ukázat v pravém smyslu, ukazuje se jako VIP. Zašli jsme s Albertem i do grafického studia a David hned zareagoval správně: "Tebe znám z časopisu! Tak nejsi vymyšlenej ani umělej!"
A Albert byl v sedmém nebi.
Fakt jsem na něho pyšný, i když utíká za svýma kamarádkama – Janička z Vlasty má pro něj vždycky nějaký mlsek a mazlí se s ním tak, že je z toho úplně vedle a na vrcholu blaha. Albert ty ženské bere jako kaviár se šampaňským, chlapa má doma a je to pro něj, zdá se, nuda. Občas se na mě kouknul, jako by chtěl říct: "Tebe už znám."
Albert si hraje na bojové plemeno. Asi tušíte, že hlasitě svůj výraz doprovází. Tuší, že ho slyší všichni kolem. jako by  troubil na trubku: POPLACH! JSEM TADY
Klasika. Relaxační míček Praktické ženy. Albert umí relaxovat.

Finální trik: dva míčky už Albert má, přemýšlí o tom, jak si přidat třetí. Že by chtěl nakonec mít záznam Guinessově knize rekordů? Ulovit takový snímek je stejně obtížné jako vyfotit žraloka modravého v akci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)