KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 26. února 2013

Medvědi, zase medvědi. Kouzlo pokračuje!

Netušil jsem, jak mocná je "klika" milovníků medvědů. Co se rozpoutalo po vyjití zimního dvojčísla, to byla smršť skvělých háčkovaných medvědů, ale dneska mi v poště přistál mail na stejné téma, ale přece jenom se lišil.
Soňa ze Slovenska si zamilovala šitého medvěda, a to se objevilo v naší poště poprvé. A hned na první dobrou, moc dobré.
Dovolte mi citovat její mail, říká všechno, já bych to zestručněním jenom kazil:

Dobrý deň,
nie som práve z tých ľudí čo by boli nejaký pisatelia a písali všade
možne, ale teraz mi to nedalo. Tak ako píše skoro každá čitateľka, môj
príbeh je podobný – kedysi kupovala Praktickú ženu moja mama a teraz
pokračujem ja. V minulom čísle leden-únor ste zverejnili návod a strih
na krásneho medvedíka, vlastne medvediu slečnu. Veľmi rada šijem
hračky a medvedík ma hneď uchvátil.
V prílohe vám posielam moju verziu medvedíka. Jedného som ušila pre
seba a druhého pre moju priateľku - toho so šálou, k jej narodeninám.
Ďakujem za návody a strihy, teším sa na ďalšie.
Prajem krásne kreatívne dni.
Čitateľka Soňa

A bobříka mlčení držím dál. Fotky totiž jasně ukážou, co mi dnešní den prosvětlilo a udělalo velkou radost. Kochejte se taky:



Já už musím něco říct. Soňo, jste úžasná!
A trochu si fouknu do plachet parafrází jednoho reklamního claimu:
Znáte nějaký jiný časopis, který dělá radost všem?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)