KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


neděle 24. února 2013

Jsem žabař

Tohle jenom dokresluje jenom moji roli pechfogla. Zatímco já dobrovolně makám na sněhu, jsou i tací, kteří si sníh užívají. Vrchovatě.
Takže mám zprávy ze včerejška, jakej jsem žabař. A chce to prý trénovat.

A kdo mi dal lekci? Malá Josefina! Nejenom, že s úspěchem odhrabávala chodník... A je vidět, že to bere z gruntu.
... a taky si k tomu střihla sněhuláka... A pak ještě dvě hoďky bobovala... No, mě stačil ten páteční karambol, kdy jsem se válel v chodbě u popelnic a nevěděl, jestli mám skučet, že jsem si namlátil, nebo se tomu smát.

No, byl jsem svižnější co do intervalů hrabání sněhu, a vždycky jsem se vracel jako sněhulák (jenomže za to mi bod nikdo nedá).
No, já si celou tu dobu nestěžuju, že hrabu sníh, jenom mi to připadá trochu nefér, že napadalo nejvíc sněhu, co kdy v téhle zimě padal. Ale je to vlastně dvojnásobný dobrý skutek. Sousedce jsem pomohl a ještě ji zachránil od toho běsnění :-) 
Jo a to slibované sluníčko, zdá se, vylejzá.
Tak hurá!
Vím, proč už nebude sněžit. To prádlo, které jsem v pondělí pověsil ven, aby pěkně uschlo a ono šeredně moklo, jsem konečně uklidil. Moji kolegové už vědí, že když peru, mohou klidně dělat jiné věci, jenom ne prát. Zaručeně totiž bude pršet nebo hůř :-(



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)