KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


neděle 24. února 2013

Co jsem komu udělal?

U kafíčka vzpomínám na léto, jak to bylo fajn, když nepadal sníh. Pomalu se rozednívá a já už mám zase sklizeno.
Až se rozední, nebude po mé práci ani památky.
Ta si připadám jako Sisyfos.
Husté sněžení, které po celý den komplikovalo dopravu na celém území republiky, odpoledne dočasně ustalo. Vrátit by se mělo v opět v noci neděli. Meteorologové oznámili, že během dne připadlo i více než 15 centimetrů nového sněhu.
To je citace zpravodajství půl hodiny před tím, než jsem zjistil, že mám na noc šanci být v klidu...
Zprávu v devět večer už jsem nečetl, ale už jsem věděl, že podle meteorologů by se sněžení mělo v průběhu noci vrátit od jihozápadu. V neděli může připadnout opět až 10 centimetrů. 
To mi zase padla čelist.
V pět mě vzbudil Albert. Obvyklým milým způsobem. Stoupne si mi na prsa a packou mi šťouchá do brady a pak do nosu. Musel tuhle techniku okoukat z nějakého blbého thrilleru. Když nereaguji, seskočí, obejde mě a packou mě mlátí přes hlavu. To by probudilo i mrtvého.
Tak jsem vyrazil za chvíli do šichty.


Tohle bylo ještě večer uklizené! A teď je pět dvacet ráno. A zase padá! Jasně, že je to kvůli mě. Aby se mi nezkrátily žíly...
Povzbuzující je, že se chodník zužuje každým očistným zásahem. Mohl bych sníh hrnout až na zaparkovaná auta, ale to bych pak nechtěl už nikdy potkat jejich řidiče...
To už je pohled jako včera. Vracíme se s Albertem z procházky. Při troše snahy lze zahlédnout malý ostrůvek uklizeného chodníku. Ale brzo už to bude vypadat všude zase stejně. Koukám skrz okno. Padá...
Naděje. Cestou a Albertem jsme ráno potkali lidovou tvořivost. Vypadá to jako usmívající se sluníčko, prostě smajlík. Že by tu sněhovou záplavu zastavilo? Ale to už se sousedka Zuzana vrátí a bude mít klid.













Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)