KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pondělí 25. února 2013

Dneska skoncuju s Velikonocemi

Je to plán, tak uvidíme, jak se ho podaří realizovat. Je to veskrze velikonoční plán, jak s Velikonocemi (skoro) skončit. A pak už budeme jenom trochu ladit, a v pondělí půjdou Velikonoce do tiskárny.
Pro velikonoční číslo už jsem napsal editorial mezi akcí na chodníku, jak už jsem psal. Mám i fejeton, jen ho dotáhnout, myslím textově i fakticky – občas se mi stane, že si něco připravím doma, a pak nechám flešku v počítači a mám v práci holé ruce.
A musím to stihnout co nedřív, protože budeme dneska plánovat, co zase nachystáme tentokrát na květen. Že je únor? No a co, že jo. Kdo je připraven, není překvapen. A my chceme překvapovat čtenářky jenom příjemně.
A pak si k večeru střihnu jeden umanutý pokus a jeden plánovaný pokus, souvisí s Velikonocemi.
A já to hned nevykecám, ať je to trochu detektivka. Ona bude i tak, protože zase budu něco dělat poprvé.

Malá nápověda k pokusům pro dnešní večer. Jak to dopadne?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)