KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 14. února 2013

Medvědi, medvědi a zase medvědi

Zimní dvojčíslo zabodovalo a medvěd z titulu čtenářkám učaroval. A ukázaly nám, co svedly. A dařilo se! Moc!
Tak se na to podívejme:
Autorka: Ivana Nováková
Poznámka: Trochu se podobá šéfredaktorovi Praktické ženy.

Autorka: Lenka Plosová
Poznámka: Trochu zádumčivý, ale to se mi jenom zdá. Lenka dodala: Můj první medvěd. Kolegyně Jana, která má medvědy v krvi říká, že je to dost fuška popasovat se s medvědem. Já vím, že Vinnetou to měl dost těžké, ale zvládl ho. Lenka byla sice v jiné situaci a prvního medvěda zvládla dobře. No, já bych dopadl blbě v obou případech a Ribanu bych nejspíš taky nezachránil.
Autor: Petulka Fi Dundrová
Poznámka: Že by setkání se šmoulí rodinkou. Ale, kdo říká, že medvěd musí vypadat přesně podle návodu? Tenhle je taky mazlivej. Autorka dodala, že byl hotový za tři večery a pak týden ležel než se našly vhodný knoflíci...
Autor: Vladimíra Navrátilová
Poznámka: Trochu jsem se leknul, ale pak mi bylo jasné, že tenhle míša je focený z jiného úhlu a tak vypadá trochu jako přísnější učitel. Až zvedne hlavu, změní i svou přísnost na laskavost.
Autor: Zuzana H (s poznámkou, že je pro dcerku)
Poznámka: Holčička pro holčičku! proč by musel vypadal medvěd jako medvěd, když může vypadat jako panenka, že jo?
Autor: Vladimíra Navrátilová
A teď dovětek k poslední fotce.
Cituji ze stránky Holky v akci, které je rychlá cesta komunikace čtenářek s redakcí. Taky. A povídají si s redaktorkami Holek v akci, což sice není totéž, ale nám to nevadí, protože sedm redaktorek stránky Holky v akci jsou skvělé holky a bereme je jako součást redakce, jako součást časopisu. Tak cituji:
"Zdravím ,,holky v akci" a tímto chci moc a moc poděkovat (jako už několikátá) za krásné prosincové číslo s háčkovaným medvědem. Měla jsem velikou inspiraci na vánoční dárek pro mou malou neteřinku Amálku a mělo to velký úspěch.Těch medvědů jsem do dnešního dne pro mé malé známé uháčkovala s láskou již 7 a bylo to i v hnědé variantě. Strašně moc Vám všem fandím a těším se na další bezvadné nápady. Vaše čtenářka Vlaďka"
Sedm medvědů! To fakt smekám!
Smekám i před všema, kterým se medvěd podařil i před všema, které se do něho pustily. To fakt není sranda!
Možná jsem se o medvěda taky měl pokusit, Albertovi je docela fuk, co pucuje a háže po mně, když sedím u počítače. Hlavně, že to jde vzít dobře do zubů. A tu mrchu, co bych stvořil by házel s nadšením bez názoru na věc.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)