KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pondělí 25. února 2013

Už zase

Tak jsem stihnul předsevzaté na dopoledne,  a pak už jsme se přesně plánu bavili o plánech. Nic zajímavého ke sledování. Sedíme a mluvíme a namítáme a mluvíme a vysvětlujeme. Klasika.
Nevím, jestli to není proti všem těm superúžasným příručkám, jak by se měl šéfredaktor chovat, ale napřed debatu nechávám plynout a na příručky kašlu. Nám to tak funguje. Moje kreativní kolegyně si povídají, argumentují, brání si své nápady. Samy mezi sebou. A občas si neberou servítky a přímo si řeknou: Tohle je blbost! Někdy se k nápadu vrátíme a vznikne z toho něco jiného, co už připadá všem skvělé. Někdy věc probereme tak důkladně, že je jasné, že to nebyl zrovna dobrý nápad. A odložíme ho  do spodních pater skladu, aby dozrál a čekal na svůj čas a nebo přerod a nebo naprosté zapomnění. Ale co si pamatuji, tak z takových porad nikdo neodchází poražený. Jo, asi tušíte, že tuhle redakci mám rád. Podle příruček je to asi blbě... Ale co! Nám to tak prostě funguje.
Takže debata dneska také byla o tajném projektu, který sice není tajný, ale jenom o tom nebudeme zatím mluvit.

Pavlína je šéfkou nového projektu. Teď říká, co chystá. Staré logo v pozadí už je hodně staré, však víte, že už jsme modernější...
Její tužka načrtává konkrétní podobu.
Tady jsem si pohrál s fotkou. Na stole jsou zřetelné důkazy, které jsem znezřetelnil :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)