KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pondělí 25. února 2013

Kamarád do deště

Tak jsem s Albertem vyrazili. První, koho jsme potkali, byl samořejmě můj kámoš chodník.
Je to frajer, a namluvil si oblevu, aby byl v jakžtakž ucházejícím stavu. Už mě nepotřebuje. Ale byla s ním o víkendu fakt legrace. Teď už jenom, abych se nevymáznul na těch rozmokvalých zaneřáděných chodnících kolem. A možná bych měl začít cvičit, když už mi víkend nastartoval jinou svalovou činnost. No, zvážím to.

Sedm ráno. Teď už si chodník povídá s oblevou. Jen, aby jim to štěstí nezačal závidět mráz a nenadělal z něj ledovou skluzavku. Předpověď je jedna věc, skutečnost bývá všelijaká... Každopádně nebudu prát, abych zase nevyvolal nějakou kalamitu. Moje prádlo na šňůře je prostě jako červený hadr na býka pro všechny ty okluzní fronty a co si to všechno s námi hraje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)