KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 11. července 2013

Burger je burger

Do karlínského Peter’s Burger Pubu jsem šel pracovně – na tiskovku. A za dvě hodiny jsem se s námahou zvedl naprosto nacpaný. V hlavní roli byl totiž burger.
Tenhle pub je příjemné místo s majitelem jako hora a filosofií domácího prostředí – takže někdy mají hosté problém poznat, kdo je host a kdo obsluha. "Nechci nic škrobeného," komentoval to majitel. Ono, když máte popadnout 300gramového šťavnatého cvalíka obouruč, pořádně zmáčknout až se objeví šťáva a zakousnout se, tak se škrobené prostředí nějak nehodí :-) Trochu jsem si připadal jako při pokusech začít jíst, znáte to, jak to vypadá. Ale tohle k burgerům patří!
Burger, který vezmete oběma rukama, zmáčknete a jíte. No, zkusil jsem to a pak podle návodu na jídelním lístku zvolil variantu, že vezmete příbor a burger rozkrojíte...Chutný burger jsem zapíjel vanilkovou kolou, místní výroby. Hmmmmm.
Pokud chcete jíst opravdový burger, najděte si na www.tasteofamerika.cz  restauraci, kde od pondělí začíná Festival chutí a ochutnejte Ameriku :-) Je to něco naprosto jiného než do sebe hodíte při rychlém obědě. A pokud nejste v obraze jak se burger jí, na jídelním lístku je návod:

Varianta pro pány je v první řádku, varianta pro dámy ve spodním řádku. Můžu vám zaručit, že i tahle decentnější varianta je docela "nářez" :-) Kdo se kasá, že ta chlapská varianta je brnkačka, ať si to zkusí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)