KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 24. července 2013

My mizíme mimo

Prý se to nemá dělat, ale jak jinak to udělat? Pokud budete shánět šéfredaktora, tak se neodmlčel, jenom je mimo.
Albert u babičky, já na jihu. Proto vám nikdo neodpoví nějaký čas na dotazy, takže prosím o strpení.
Nerad dělám vlny a moc rád je taky nemám, ale koukat se na tohle dá.
Vlny na jižním pobřeží Kréty, srpen 2009. Do toho nelezu, protože můžu skončit jako v bubnové pračce a to já nerad.
Tohle nejsem já. Dovedu se vyfotit co jsem uvařil do Praktické ženy (to vždycky držím talíř v jedné ruce a foťák ve druhé a tvářím se jako blbec, jak onehdá poznamenala artdirektorka), ale tak dlouhou ruku pro tuhle fotku prostě nemám. Možná by to dovedla Saxana. Jižní pobřeží Kréty, srpen 2009. Moje poslední opravdová dovolená, tak jsem si ji užíval jinak, aby nebyla fakt poslední :-)

Duha na Krétě. Můžete ji spatřit opravdu jenom, když se rozjedou trysky zavlažování.

Tohle není Kréta a místní, ale Meggie, sestřička Alberta. Užívala si pod Bouzovem. To by svedl Albert taky, a taky si bude užívat u babičky. Z Kréty mu přivezu nějakou blbost, kterou nejspíš taky nějak rozkouše :-)

Takže milé čtenářky (i čtenáři) nemusíte iniciovat pátrání po šéfredaktorovi, mám ověřenou zprávu ze seriózního zdroje, že se tu zase objeví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)