KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 9. července 2013

Večeře z Austrálie

Jo, když jsem v té rozpolcené situaci, že kromě Prakticé ženy mám na triku i časopis Chuť a styl, tak si to užívám na obou stranách. Nemusím plést ani háčkovat, ale vaření, to je jiná.
Dnešní večeře:
Kuře s houbami

Podle receptu z Austrálie jsem to měl trochu podlít brandy, nemaje, šoupnul jsem bílé víno. taky dobré.
Chcete to vyzkoušet?
Takže:
lžíce olivového oleje
1 nadrobno nakrájená cibule
400 g hub (já si pomohl skleničkou nakládaných hub)
2 lžičky sladké papriky
2 stroužky česneku jemně nastrouhaného (dal jsem víc)
2 lžičky sladjé papriky
třetinku  šálku brandy (dal jsem deci bílého vína)
200 g smetany (vyberte si, tučná, jako já, nízkotučná, která je doporučená)
dvě hrstě mladého listového špebátu
dvě hrstě širokých nudlí
kuřecí prsa

A jdeme na to:
Rozehřejeme olivový olej v hluboké pánvi, až se olej rozpálí tak tak vhodíme na jemno nakrájenou cibuli. Měla by být dozlatova, pak jsem přidal papriku a česnek a taky víno, míchal až se to začalo vařit.
Další krok: 
Nakrájel jsem kuřecí prso na menší kousky a přial na pánev. Přidal jsem půl šálku studené vody a všše přivedl k varu. Pak jsem snížil teplotu, po sedmi minutách jsem přidal listový oenát. A nechal deset minut dusit.
Zatímco všechno bulalo, uvařil jsem široké nudke,
A pak dal směs na talíř.
Napřed široké nudle, pak směs.
Jo, zkuste si taky pochutnat.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)