KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 10. července 2013

Držím palce, jako vždycky

Zítra už zase bude na stáncích Praktická žena. Včera večer už mi napsala čtenářka, že se jí líbí. Takže s čím přicházíme na prázdniny? Tady je titul:

Ať se líbí a je vám zase k užitku a inspiraci...

Fotka z pošty od Ivany – kolíčky, které dělali s dětmi v dílničce.
A dopis, který fakt potěšil. Koho taky ne?! Stačí číst:

Vážená redakce - jelikož mám váš časopis předplacený,dostal se mi do rukou už dnes. Jsem z tohoto čísla opravdu unešená, jelikož mám ráda retro styl - moc se mi líbí stránky věnované tomuto období - velmi vydařené. Další nápady které se mi hodí - je tvoření s dětmi i když už jsem s nimi o dílničkách taky dekorace pomocí kolíčků dělala - tyhle nápady se jím budou určitě líbit. Přeji vám hodně nápadů do dalších čísel a hned jak budete mít na stránkách dotazník určitě ho  vyplním a pošlu - příjemné sluníčkové prázdniny přeje vaše čtenářka Ivana

PS. Díky za přání a na oplátku, ale to víte, přejeme všichni z redakce všem čtenářkám (i čtenářům) báječné prázdniny, krásné léto a hodně pohody.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)