KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pátek 21. září 2012

Musím se přiznat! Ale není to tak hrozné...

Musím se přiznat, že nejsem Maryl Streep a nemám hlavní roli ve filmu Ďábel nosí Pradu. Pamatuje si na její kancelář? S t e r i l i t a ! Pár kanceláří kolegů v Sanomě jsem viděl, a přiznávám, že uspořádáním svého prostoru pro práci se poněkud vymykám... 
Ale taky se musím přiznat, že moje kancelář není zrovna z těch nejuklizenějších. Začínám souhlasit s tvrzením, že spíše připomíná sklad... A že tam mám vlastně bordel.
Ale dneska ke mě přišel šéf inzerce představit novou kolegyni, a říkal slova, která mi  dávala pardon. "Tady je to takové tvůrčí," řekl Zbyněk.
Zbyněk je hodný a vlídný, když můj bordel v pracovně prohlásil za cosi tvůrčího. Ale je to kamarád, který by mi řekl, kdyby to bylo přes čáru, že je to přes čáru.
No, zvažte, zda je to kolem mě kvasný inspirační kotel nebo už jenom obyčejný bordel:
Šéfredaktor přistižený při činu:
Čekáte, že budu mít kancelář stejně sterilní jako moje předchůdkyně? Tu jste nikdy neviděli, já jo. Nic proti pořádku, Nevím, jak to tak pořádkumilovní lidé dělají, že v kanceláři mají jenom čtyři tužky na stole. Omlouvám se, ale to tak nebude. I když trochu úklidu by nezaškodilo. No, tak já se umravním. A uklidím. Ale dejte pokoj, všechno kolem
 potřebuju... A s tím nic neuděláte :-)
Tak mě napadá při pohledu na tuhle fotku, že to se mnou není tak hrozné... :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)