KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pátek 7. září 2012

Tajemství bílých krabiček odhaleno!

Před pár dny jsem tu popisoval rychlou akci, která skončila dvěma tajemnými krabičkami na stole v mojí kanceláři. Pokud máte Praktickou ženu s dýní na obálce, už vám nejspíše svitlo.
Z krabiček se vyklubaly hrnečky...

Tak to jsou hrdinové dne... :-)  Proč sem tahám hrnky?  No, nejsou jen takové nějaké hrnky, nejsou to ani tuctové hrnky, ale originály, které dostanou zajímavé dopisy (maily), co dostáváme do redakce. Tedy pisatelky.
A hrnek s návodem na křížkovou výšivku putuje k čtenářce Mirce do Opavy.
Je to taky dost osobní volba, proč jsem vybral právě její dopis. Byli jsme s Mirkou na jedné lodi :-) Té obrazné, jasně, že se neznáme. Ale to nevadí...
Její dopis:


To nemá chybu
Milá redakce,
páv na melounu mě zaujal, ale netroufla jsem si na něj. Když jsem pak viděla na webu kočku, kterou vyřezal šéfredaktor, musím uznat, že je dost dobrý. Také jsem to podle jeho obrázku zkusila. Je to trochu piplačka, ale povedlo se mi to. Jenomže nemůžu poslat fotku. Náš pejsek chtěl vrátit misku na vodu, na které jsem měla meloun posazený. A pak využil chvilky, kdy jsem nedávala pozor a meloun z misky vystrčil.  Tak nemám důkaz, ale příští léto budu opatrnější. Je to dobrý nápad a docela to není tak těžké, když máte jednoduchý obrázek.

Mám podobné zkušenosti jako Mirka, Albertovi jsou uzmul misku na vodu a na ní sochal do melounu kočku. A tak měl vestík tisíc důvodů se rozčilovat. 
Chtěl zpátky misku!
Je zvědavý a zajímalo ho, co to s tím melounem vlastně dělám.
Cítil meloun a chtěl si pochutnat.
Vyžadoval větší pozornost a žárlil na meloun si s ním hraju a Albert je trochu stranou...
A co tam znamená ta kočka?! Kde se tu vzala v jeho království?!
Jenomže jsem meloun, na rozdíl od Mirky, před psí zvědavostí uchránil, takže ty fotky jste tady taky viděli.

Potěšil i jiný dopis, od čtenářky Jaroslavy z Olomouce.
Tentokrát jsme dárek dostali my. Malou korálkovou rybku pro štěstí:

Vážená redakce, 
pátý rok si dělám radost tím, že si kupuji Praktickou ženu. V každém čísle si najdu nějakou inspiraci a zkouším vyrábět. I ten nějaký recept jsem vyzkoušela. Chtěla bych vám poděkovat za časopis a přeji vám, aby bylo více čtenářek spokojených a vždy se něčím inspirovaly. Do redakce posílám můj malý výrobek pro štěstí.
Rybku Pepa naskenoval vzhůru nohama (protože jsem mu ji tak do skeneru šoupnul), proto má stín nezvykle nad sebou a ne pod sebou. Jenomže, když tuhle fotku teď otočíte,  asi vám dojde, co se stane s rybkou pro štěstí...Tak jsem se smířil s tím obráceným stínem. :-)
Tak díky všem, co nám píšete.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)