KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 12. září 2012

Tak se konečně něco povedlo

Zní to jako by už dlouho nic, ale musím se přiznat, že mám radost z toho, že se mi konečně podařilo nastříhat a namixovat další redakční homevideo. Už je na webu!
Říkáme tomu homevideo, protože točíme tyhle návodové klipy tak prostě z radosti a pro čtenářky. A musím přiznat, že jsem kameraman, střihač i zvukař amatér –  profíci budou vidět mouchy, no jo. Vždycky to znamená, že všem při focení nějak s kamerou překážím nebo všechny zdržuji, protože přece chceme mít ještě video. Něco se nám naprosto vymkne z ruky a nenatočíme nic. Jako posledně, kdy jsme s Pavlínou drátovali. Tak z toho máme jenom fotky a ty vyjdou příští číslo. Drátovat a točit je i na šéfredaktora dost komplikované :-)
Ale tady jsem přistavil kameru a Pavlína tvořila. Pavlína je takový profík, a umí nejen tvořit, ale srozumitelně povídat jak se to dělá. Taky jsme se domluvili, že to bude tentokrát němý film s titulky (jenom pět minut), ale výsledek je takový kompromis (delší) – uvidíte, pokud si to pustíte.
Už to mělo být hotové minulé pondělí, také jsem Pavlíně říkal, že jenom tři hoďky a už to mám v cajku. A pak jsem se dopustil několika kixů a bylo to na delší rekonstrukci a vylepšování.
Někomu se může zdát látková decoupage triviální a žádné video k tomu nepotřebuje. Tohle jsme točili pro inspiraci a pro ty, kteří s látkovou decoupace začínají - nebo se chystají.
Zkuste to s námi.
Pokud vám návod na videu trochu pomohl, jsme rádi.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)