KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pondělí 26. listopadu 2012

Jak si taky lze užít víkendu

Když šéfredaktor chvíli mlčí, může to znamenat, že mu moc není do řeči nebo, že na řeči nemá moc času. Pak je i na téhle stránce chvíli ticho.
Obojí platilo posledních pár dní.  Pravda, mohl jsem si sednout k počítači třeba v sobotu, ale tu jsem fakt celou prospal. Albert, který mě obvykle vyhání z postele už kolem šesté, víkend nevíkend, nějak tušil, že by to nemělo valný smysl a tak chlapec jeden chytrý a šikovný vyčkal až budu nějak k použití. Kolem poledního jsem vstal, šel ven s Albertem, vrátil se a šel zase spát. Pozdě odpoledne se to opakovalo a navečer ještě jednou, pak ještě večer... Neřádil, neházel po mně své oblíbené hračky, trpělivě čekal. Prostě v sobotu jsem hrál roli naprosto nepoužitelného a nepoužitelný taky byl.
Možná to všechno způsobily erupce na Slunci, rotace Marsu, tání ledových souputníků Pluta, co já vím.
V neděli už to bylo o moc lepší. Tak jsem se pustil do upoutávky na nové číslo, ty pohyblivosti, jo, to páchám, abych se odreagoval a taky, aby web Praktické ženy byl zajímavější. Myslím, že je :-) Tak tohle jsem spáchal:

Jo, myslím, že to jde.  Ale jak tak procházím trafikami, všichni už to vědí, že Praktická žena vyšla.  A mizí z regálů i tam, kde bych to naprosto nečekal.  To jednoho potěší... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)