KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 29. listopadu 2012

To se mi teda povedlo :-(

Nemusím pozornost za každou cenu, ale stalo se. U kasy v supermarketu vytahuju z košíku nákup a prsk!
Z košíku, co taháte za sebou jako vozejk a u kasy při vyndavání si pořádně zacvičíte dřepy, protože jinak to vyndat na pás ani nejde, jsem vytahoval saponát na nádobí. Přišel nápad na zlepšení. Šikovně jsem si celý košík zvednul, takže už to k pásu nebylo tak vysoko a jak jsem tak ten saponát vytahoval, prsklo to, protože jsem zachytil za kraj koše a bylo vystaráno. Tohle je pachatel:
Dobře se s tím dávkuje, blbě manipuluje... Hlavně, když si nedáváte majzla.
Na pásu se objevila dobrá dávka čistícího prostředku. Cosi ukáplo i na věco, které jsem nakoupil. Tak to s omluvou povídám pokladní a ona, že je to všechno v pořádku. Nebylo.  Když začala ten nepořádek stírat, tvořila se úžasná pěna. Vzala to ještě jednou a zase. Jo, proto kupuju tuhle věc na nádobí! Tak se tam s tím pokladní prala, fronta rostla a pro nezúčastněné to vypadalo, že si pokladní vybrala tu nejblbější chvíli pro úklid. Ještě jsem se jednou omluvil, ta pokladní má asi nervy ze železa, protože mi to znova odpustila a ještě se usmála. Jo, teď už vím, jak s tím purem zacházet mimo určené prostory – v kuchyni to už umím, teď jsem zkušenější i jinak.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)