KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 29. listopadu 2012

Nikdo o tom nemluvil!

Čekal jsem dneska sníh a mráz. Ale vykouknul ven, na můj indikátor počasí (a hlavně větru) a vykulil oči. Nesněží, jak jsem sliboval Albertovi. Leje!
Zásek do našich plánů ranní vycházky je tady. Ale Albert už nutně potřebuje na vzduch a tak, takže jdeme. Půlhodinku jsem dal dešti, aby přestal, ale ono nic. Dešti se prostě poručit nedá, že jo, to starší dobře vědí, mladí se to učí i bez keců z rádia. Tak vyrážíme. Snad si Albert neusmyslí svoji kratochvíli s válením po chodníku opakovat dneska. Ale sprcha to v nejhoším napraví.
Sliby chyby, sníh bude asi až zítra.
Západní vítr.  Můj indikátor se vesele povaluje ve větru, bude veselo, hlásí. Jo bude. Prší a fouká. Kombinace na procházku se psem jako dělaná! Jo, pro ty, kteří tápou, tohle je vlajka na Vítkově, kousek od Žižky na koni. V Praze. Koukám na ní každé ráno, když vyrážím ven... Je pěkná, že jo?!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)