KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 20. listopadu 2012

Perníčci, které jste neviděli

Rychlou akci, jak jsme sehnali vykrajovátko na perníčky už jsem tady popsal. I ten zoufalý a zároveň smířlivý výkřik Zuzany kolik, že musí upéct perníčků.
Otiskli jsme výběr.
Teď se přiznávám. Tohle je vývojová řada Perníčků.
Napřed to mělo být něco úplně jiného, ale něvěděl jsem přesně co. Tak vznikl první Perníček z toho důvodu, že k dispozici byla zelená hmota, kterou Zuzana začala hnětat bez nějakého záměru.
Tak jsem to několikrát zkusil, až to začalo krystalizovat a v momentě, kdy Zuzana vykulila oči a řekla "To je kuchař!" jsem skončil tvorbu.
Ale pak mě začaly svrbět ruce.
Perníčků napekla Zuzana spoustu, tak proč se nepokoušet. Třeba mi něco otisknou v Praktické ženě... :-)))
To už bylo tvoření méně spontánní, cílené. Sportovec.
Má bekovku a míč. Protože to měl být golfista, zelená a bílá, to sedí.  Jenomže by vypadal jako kuchař, dosta unavený kuchař, který vařečku táhne jako podroušeného kámoše z flámu. Tak dostal mičudu.  Fotbal moc nesleduju, snad jenom rychlé zprávy o něm (a trochu z donucení), ale mám takový dojem, že takhle vypadají fotbalisti naší reprezentace.  Nikdo jim neřekl, že nehrají golf a ten míč nemají odpálit do osmnácté jamky.
A pak jsem si dal pauzu, sledoval jak se fotí a byl připraven, kdyby náhodou bylo potřeba rozhodné ruky nebo slova. NIC. Holky si vystačily. Prostě jako vždycky, kdo má něco dělat, dělá a pěkně to odsejpá.
A jak jsem byl takový nevyužitý (neříkejte to v naší firmě), tak jsem spatřil dvě lentilky, které ležely na stole ladem, protože se mám nehodily při stavbě perníkové chaloupky.
Tak vznikla Koketa.
Tu jtse viděli v časopise.
Ale cesta k ní, to byl složitý vývoj, ke kterému jsem došel po spoustě úvah a kompromisů.
Uf, tohle je blbá věta, kterou jsem chytil někde ze zpráv.
Koketa prostě vznikla z nápadu a  náhody. Chtěl jsem využít žlutou zdobicí  tubu, červenou tubu a ty lentilky. Když už jsem to přinesl pro případ potřeby, tak jsem tu potřebu prostě vytvořil, když jinak ty věci potřeba nebyly.
Tak se na tu parádu mrkněte:
Otevírám hlasování. Kuchař, fotbalista nebo koketa. Můžete hlasovat od 0 do 10. Jak? V komentáři.

Perníčka si udělejte podle svého doma. Marcipánová hmota, barvivo a barvičky v tubě jsou k mání. Perníčka si ale musíte upéct. (Zuzka už je nechce ani vidět až do příštích Vánoc :-)) ) A pak užijete si, jako já. Ale bacha, pokud budete odvážnější, myslete na to, že variace pana Perníčka můžete ukazovat až po desáté večerní :---) No, jo... Ale to nebude... Tak nemám strach. Byť je koketa na hraně...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)