KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 7. listopadu 2012

Tak je to tady!

Zase ta chvíle napětí, co tomu budete říkat. Nové číslo Praktické ženy už mají čtenářky ve schránkách, na stáncích se objeví zítra.



Tak je to venku! Pár dní to vypadalo, že jsem umrznul v nějaké závěji, ale nějak mi zamrznul počítač a zlobil a zlobil (a já byl na mrtvici!), takže chystané zprávy jsou už trochu pasé. Ale také jsem se nehnul od nového videa, které snad už zítra taky bude na našem webu. Kajjka ukáže zavírku, no ukáže se, jestli to dokážu a ukážu :-)
Novému číslu držím palce, to šéfredaktor musí a já je držím rád, protože jsme zase nachystali nějakou insipraci pro čtenářky a myslíme, že se bude líbit. No, ohlasy v mailové poště napoví víc...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)