KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 6. prosince 2012

Hořovice

Když máte kolem sebe lidi, které všechno baví, i blbá nálada mizí. Já to štěstí mám dvojnásobné. Redakci, na kterou nedám dopustit a která dokáže stvořit úžasná čísla Praktické ženy (to není neskromnost, jen tak parafrázuji ohlasy čtenářek i na facebooku).
A taky ještě Holky v akci, sedm nápaditých, šikovných a kreativních kamarádek Praktické ženy, které jsou hostitelkami našeho kreativního klubu na facebooku. Když jsme skoro před dvěma lety rozjížděli stránku Holky v akci, netušili jsme, že bude mít takový úspěch, dneska má 10 237 fanoušků. Teda v tu minutu, co tohle píšu.
Jednou z redaktorek je Iveta Hochmanová, znáte ji z Praktické ženy. Iveta toho zvládne tolik, že zasnu, jestli taky někdy spí. nemohla být na veletrhu Kreativita, protože byla na Jarmarku v Hořovicích.
Napsala mi:
Jarmark dopadl opravdu moc dobře. Lidé si začínají zvykat. Od 10 do 17 jsem se nezastavila a ani všichni tvůrci kolem mne. O tvořivé dílničky je velký zájem, už teď přemýšlím jaké to bude o Velikonocích Díky, Láďo za to, že jsme mohli příchozím udělat radost časopisem.
Iveta dělala radost samozřejmě Praktickou ženou. Hořovice už nás znají víc důvěrně.
A pak Iveta poslala ještě další zprávu:
Po Jarmarku jsme měly sraz s kamarádkami. Vzala jsem s sebou pár čísel PŽ a podívejte jak to dopadlo. :-) To není hrané, tak to opravdu bylo a já měla místo foťáku jen mobil. No to jsem prostě musela vyfotit. :-)
A jak dopadla tahle seance? Fotka je důkaz:
Fotka z mobilu, ale výmluvná...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)