KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 27. prosince 2012

Albertův podivný mejdan

Jo, po tom dárku se Albert opravdu odvázal. jenom nevím jestli už na noční procházce nebo až ráno...
Našel pecku z broskve. A nechal to jenom tak...
Co nejraději vestíci dělají? Polykají!
Potvrdila mi to i sestra na veterině.
Takže od Božího hodu, kdy to vypadlo, že si den předtím užil a už to moc nezvládá, něco jako a záchytce, se stal z toho živla pacient.
Na klinice Panda mi doktor ukazoval rentgen, což bylo stejné jako když mi dávají v redakci k redigování návod na pletení nebo háčkování.
Doktor viděl věci, které jsem ve stejné chvíli viděl jako cosi ve velké vánici a naprosto nepochopitelné.
Když mi po operaci ukázal doktor pecku z broskve, která vestíka trápila, vykulil jsem oči. Kde asi sebere pejsek pecku z broskve? Ale to jsou vestíci, najdou všechno!
A ted to má. Oholenou packu, kvůli kanyle. Oholené a sešité bříško, kvůli tomu zásahu, kdy pecka broskve musela ven. Je na kapačkách. Ještě, že jsou pohotovosti. Kdyby bylo na ministru zdravotnictví, asi bych musel s tímhle dobrodružným chlapíkem jezdit od pohotovosti k pohotovosti. Naštěstí veterina pod našeho chytrého ministra nespadá. Jo, je to dražší, ale účinnější.
Dneska Albert spí, tak každou třetí hodinu dostává instantní kapačku a zítra zase půjde na pár hodin pod dohled.
Zdá se, že je mu fajn, jak je to možné.
Tak mu držme palce.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)