KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pondělí 3. prosince 2012

Miluju příběhy o náhodách

Jo, miluju ty příběhy, kdy někdo vyhraje šílenou částku a říká lidem, že bude žít jako dřív. To je americký sen v mediálním podání.
Teď se to povedlo v Americe  dvěma lidem. Rozdělí si našich 11 miliard. Dovedete si vůbec představit půlku jedenácti miliard?
Tuhle se počítalo kolik váží sedm milionů. Znáte ten příběh z krabice... Při tisícových bankovkách by to byl takový lehčí nákup – chleba, dvě mléka, dvě kila brambor, čtvrt kila másla, cibule lahůdková (pár deka), kilo mletého, dvacet deka šunky, litrový džus v akci... No nákup za pár stovek a máme skoro těch 7 kilogramů. Miliarda váží – no spočítejte si to.
Ale co mě dost baví jsou ty příběhy.
V agenturních zprávách je to popsáni nějak stroze, výherkyně Cindy to ale vylíčila nějak jinak, líp. Snově.
Manžel jel pro benzín, ona si na pumpě šla něco koupit a náhodou taky koupila tiket, náhodnou vsadila čísla, která si náhodou pamatovala a náhodou viděla slosování, kde si náhodou kontrolovala čísla na tiketu. Nezešílela při zjištění výhry, volala tchýni, jestli to taky viděla, náhodou předpokládala, že se tchyně náhodou taky dívá na losování. Fakt boží!
Puf, moc náhod.
Já si zkusmo vsadil náhodný tip a náhodou mi vypadla čísla 17, 27, 37, 47 a pak ještě dvě nelogická čísla se sedmičkou nemající nic společného a náhodou jsem nic nevyhrál.
Náhoda funguje jenom někdy a někde a úplně náhodně.
Bavili jsme se o tom se Zuzanou a ona říkala, že tolik by ani nikdy vyhrát nechtěla. Já mám pocit, že kdyby náhodou vsadila, tak by náhodou vyhrála a náhodou by teď byla někde na náhodně vybraném místě někde náhodou hodně daleko odkud by mi náhodou poslala esemesku, že si bere pár dní dovolené, aby ty náhody rozdejchala.
Cindy má jasno co bude dělat s výhrou. Dál bude chodit na roh na to jídlo jako vždycky, pořád budou stejní jako dřív, jen s tím rozdílem, že budou mít víc peněz. No, snad jim to vydrží. A kdyby snad měli Hillovy ze státu Missouri nějaké roupy, tak bych docela náhodou věděl, kam investovat :-))
Dejte pokoj, na novou střechu si chci vyhrát sám. Hillovým ty prachy nelze než nepřát, pokud tedy náhodou někdo nepuká závistí. Vypadali jako lidi s dobrým srdcem (mají tři děti, jedno je adoptované), tak jim to snad nezlomí srdce ani vaz. Já si takový šok nedovedu moc představit. No tak jdu jenom na ten obyčejný nákup za pár stovek. Co to mám na seznamu? Jo, chleba, dvě mléka, dvě kila brambor, čtvrt kila másla, cibule lahůdková (pár deka), kilo mletého, dvacet deka šunky, litrový džus v akci...
A úplně náhodou si vsadím. Náhodná čísla. A kdyby náhodou zase nic, aspoň budou karbanátky s bramborovou kaší a pak ještě na druhý den karbanátky s chlebem a hořčicí. Jo, tu nesmím taky náhodou zapomenout koupit.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)