KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


středa 19. prosince 2012

Šéfredaktor ve školce

Tak jsem se ocitl ve školce. Tohle mi v kdysi nahánělo hrůzu především čajem s mlékem. A teď tohle. Vánoční besídka!
Školky už vypadají jinak. Já si na nějaké besídky nepamatuji, asi ani nebyly. A teď jsem se ocitl v jiném světě. A je to kouzelný svět, kde mámy drží palce svým dětem, aby obstály (a že to s nima mají každý den docela divoké zážitky), i tátové jsou nějací než asi obvykle.
Ta mrňata to berou lecjak, ale tady se někde rodí kandidát na hledaný talent nebo superstar. A rodiče, když se podíváte do jejich tváří, tak jsou napnutí, aby to dobře dopadlo. Jozase jeden z příjemných zážitků. A to jsem se v té změti emocí snažil něco nafilmovat. Ale ten film je soukromý. Zuzana byla naměkko, i když bude tvrdit, že ne. Malá Josefína si to užívala jako správný dětský mejdan. bavily se děti, bavili se rodiče i prarodiče, bavil jsem se i já.
Úžasní! Jistě stejně jako ti kolem vás. Tyhle mrňata dokážou vytáčet, ne že ne. Ale stejně přiznáte, že je to to nejlepší, co máte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)