KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


sobota 15. prosince 2012

Tereza v Lucerně

To byl teda pátek! Takový divně táhnoucí se den, kdy jsem si připadal jako když skládám uhlí. Nebo jako bych se měl právě uložit k dlouhému zimnímu spánku.
Měl jsem takový pocit, že ještě něco důležitého musím udělat a když už to vypadlo, že je všechno hotovo, i ibišek dostal pití na celý víkend, tak se u výtahů Zuzana otočila a zeptala se "A co Tereza?" Málem jsem to zazdil a na Terezu zapomněl, já hlava děravá. Takže jsme odpoledne vyrazili do centra, kde v Paláci Lucerna, v pasáži pod tím obráceným koněm, začal charitativní vánoční trh. A své zboží tu rozbalila také fotografka Praktické ženy, Tereza Melicharová.
To si přece nemůže šéfredaktor nechat ujít.
Tereza tu nabízí trička, tašky, magnetky a všechno se svými originálními fotkami. Něco také poznáte – lentilkové magnetky s PF vytvořila i do zimního dvojčísla Praktické ženy.
A navíc jsme se smluvili, že Tereza nabídne kupujícím ochutnávku a malou pozornost – vánoční Praktickou ženu. Malé promo časopisu, který třeba ještě někdo nezná (je to vůbec možné? :-))
A tak nějak jsem zapomněl na tu nejpodstatnější věc, která se na charitativních trzích dělá. Tak se tam dneska musím vrátit. Omrknu situaci a něco si koupím. Ona je to charitativní akce na podporu dětského domova Markéta v Radhošti.

Tereza se svými originálními fotkami na taškách a tričkách...

"To budeme taky rozdávat," nabídli se ostatní, když jsme Tereze předali několik balíků Praktické ženy.

Tereza nabízí obrázky, hned vedle Anička prodává šperky. Má tady náušnice ve tvaru republiky. To bych si mohl dát do pravého Česko a do levého Slovensko – kdyby ještě bylo Československo. No, stejně mám prostřelené jenom jedno ucho... To slovenské... 


1 komentář:

Díky za reakci :-)