KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


sobota 1. prosince 2012

Včera Jana s Pavlínou, dneska já. Vydali jsme se na veletrh pro volný čas - KREATIVA–HOBBY na pražském Výstavišti v Holešovicích.
Kdo nevěří, ať tam běží! Jo, někomu se to může zdát jako hromada cetek, ale ve skutečnosti jsou to střípky, které mohou vyplnit váš život radostí z tvoření. Koupíte si barvy, korálky a navlékáte, nejspíš se pak pochlubíte – to jsem si udělala já, ne to nikdo jinde nekoupíš.
Putoval jsem kolem stánků inkognito. K nikomu jsem se záměrně nehlásil, je to jejich čas a jejich veletrh. A viděl jsem, že se všichni všem věnovali s náležitou pozorností. Ve školičce jak si udělat šperk (jo ten samý, který jsme před časem popisovali v Praktické ženě), na workshopu, kde měl hlavní slovo strojek BigShot (máme k tomu na webu video – jenom se na něj koukněte, trochu to šumluje, ale všechno je patrníé a srozumitelné).
Barvy, korálky, komponenty, pedig (všech barev)...

Tiše jsem fotil a říkal si: Jo, tohle naše čtenářky moc baví! tak je u toho nebudu rušit :-)
Pojďte dál a uvidíte...

BigShot v akci. Soustředění a výsledek podle přání. Mrkněte na naše video na webu www.praktickazena.cz co se s tím dá všechno vykouzlit :-)
Guru šperků. Potkali jsme se v redakci, ale jen letmo, proto tomu pánovi, který  navléká rukavici a všem kolem to taky radí, jsem byl nějak povědomý a nemůžu mu přijít na jméno. Já mám blbou paměť na jména. Ale stejně poutavě jak vykládal v redakci, učil dámy kolem jak si udělat šperk.
Nemravka v obležení, jo, jsem rád, že právě ona s námi spolupracuje. A ta valná hromada u jejího stánku dává znát, že umí nabídnout spoustu zajímavých věcí, které se hodí, když budete tvořit doma.
Znáte z našeho kalendáře. Vždycky jejich akce rád přidám.

Na můj vkus trochu víc prostoru, ale nakonec neumenšoval zajímavé věci.

Pedig ve všech barvách. Jo, máme na pedig taky videa ne webu, znáte Kajjku?
Plstění. Další zajímavé téma, které najde skoro v každé Praktické ženě. Ptáte se jak se dá z takého rouna uplstit zajímavá věc. Mrkněte do prosincového čísla (i jiného). Snadno! Jenom to chce trpělivost...

Korálky, kameny, komponenty... Top se tady dá sehnat snadno.















Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)