KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 6. května 2014

Kandidát na Nobelovu cenu

Tabulky v excelu, to je moje smrt! Když si chci  vytvořit nějaký graf, který mi vypoví, že se daří nebo nedaří, nebo je všechno tak nějak akceptovatelné, bojuju.
A teď se mi podařilo dokázat, že si zasloužím Nobelovku! Tak se na to mrkněte. Je to prostě zázrak. Praktickou ženu tiskneme (modrá čára) a vy si ji koupíte (zelená čára). No, není to úžasné?!
V grafu TN znamená tištěný náklad, prostě kolik toho vytisknete a nabídnete na trh. Je to ta modrá čára. A teď se mrkněte, kde je zelená čára – tolik se podařilo prodat. Ta zelená čára je nad modrou... Takže jsem dokázal nemožné, prodal víc než vytisknul...
Není to úžasné, jenom teď víte, že excel není můj kamarád :-) Nejenom nemám Nobelovku, ale dávám si černý  puntík za nezvládnutí excelu. Jednou ho pokořím, to mu slibuju!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)