KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


pátek 16. května 2014

Tak jsme si zavařili

Máme to tak dané, že se sejdeme v kuchyni a vaříme. Když jsme si do Chuti a stylu vymysleli rubriku TŘI V TOM, věděli jsme, že to ani jinak nebude.
Vaříme podle slavných a ještě slavnějších kuchařů a vždycky zkoušíme jednu ingredienci. Pak ochutnáváme, hodnotíme jak se dílo dařilo, jak se vařilo. Co jsme zkoušeli tentokrát ještě neprozradím. A protože jsem si dneska vzal dovolenou, abych mohl vyrazit urazit kus práce na zahradě, ae zatím se mi zdá, že by nemuselo být tak chladno a že se sluničko víc vykulí (neprší, jak předpovídala Zuzana), tak jsem si zase zkoušel něco v Photoshopu a fotku doladil. To můžu  podle jména :–) Osoby, obsazení a události jsem neměnil :-)
Poznáte, co je jinak? Stálí čtenáři už tuší, Je to hra na téma Najdi dvanáct rozdílů. Za týden hádanku zjednoduším...
Abych dostál slovu, které jsem si dal, vyrážím hrabat se v hlíně, opečovávat vysazené a ještě sázet – na své místo čeká pivoňka. Dneska jí (i sobě) udělám radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)