KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


úterý 27. května 2014

Pošta ze Slovenska

Do redakční pošty mi přistál milý dopis s fotkami. Tak ho dávám dál.
Dobrý den přeji celé redakci.
Stala se mi s Vaším predcházejícím číslem PŽ milá příhoda:
Časopis jsem ponechala ležet na gauči a moje dospělá dcera si ho listovala, a píše mi do práce, že objevila tuhle ovečku. A kdyby měla červené šatičky, že by se mohla vozit s dcerou v jejím autě. Dětem se stále snažíme udělat radost, pokusila jsem se a posílám vám na ukázku výsledek.
Dodávám jen, že krátké sloupky mi kdysi ukázala babička, to mi bylo možná 10 let, občas jsem uháčkovala kytičky, nebo hvězdičky na stromeček, ale nikdy jsem si netroufla na žádné zvířátko, na nic kulaté . Byl tu uveden velmi podrobný návod, za který děkuji.
Pozdravuje Vás Vaše čitatelka z malého městečka Modra, nedaleko Bratislavy

Jana


Předloha, popis je delší, takže ještě, že máme na konci časopisu Blko návodů...

Srovnání

BLOK NÁVODŮ - ovečce patří poslední tři sloupce :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)