KOLIK ČASU ZBÝVÁ DO PŘÍŠTÍ PRAKTICKÉ ŽENY


čtvrtek 8. května 2014

Momentky

Tak jsem včera fotili do Chutě a stylu. Den začal tím, že jsme s Albertem byli úplně promočení, takže se pak nade mnou smilovala i Zuzana a vyzvedla mě cestou do ateliéru, abych nepromokl ještě jednou.
V hlavní roli příštího čísla jsem já. Ale nebudu ani na kmíně ani na houbách, nemějte strach. Klasická oblíbená krokovka jak se co dělá. To není privilegium šéfredaktora být v hlavní roli, prostě rotujeme. Tentokrát to vyšlo na mě. Ještě neprozradím, co jsem to tak skvělého kutil.
Můj časosběrný seriál jste už viděli loni, zase fotím stejné místo den co den. A to ráno pátého května nic moc. Jenom voda, samá voda. Tady už jsme byli s Albertem prostě durch.
V atelieru Alenky Hrbkové bylo veselo, ona je to taková příjemná tvůrčí atmosféra, kde voní jídlo, cvaká aparát. Taky občas něco cvaknu.
Jmenuje se Rambo a je to mazel.
A pak honem do redakce, důležitá schůzka. No, sešlo z ní... Tak si cvaknu neumělecké zátiší a pomalu se sbalím.
Opička Uma už je nachystaná na další focení, Pavlínina míšeňská žirafa měla zahrát na schůzce, tak čeká, že ji vytáhnu mezi lidi jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za reakci :-)